Articolul precedent |
Articolul urmator |
589 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-03 19:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.882:81-1 (1) |
Educație (14306) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
SM ISO690:2012 SERDEŞNIUC, Cristian. Copilăria și principiile ei „întemeietoare” de poezie la Grigore Vieru. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor filologice, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 3, pp. 117-123. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.882:81-1 | ||||||
Pag. 117-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol este despre poezia lui Grigore Vieru despre copil și universul copilăriei. Cercetările noastre vor demonstra care sunt trăsăturile specifice ale poeziei pentru copii, principiile și elementele registrului poetic vierean. Poetica viereană este considerată educativă, nu și una didacticistă. Ea se identifică cu nevoia de comunicare și se naște orizonturile copilăriei. Pentru poet această etapă a vieții este foarte importantă, deoarece reprezintă fundamentul formării și dezvoltării personalității umane. Copilăria viereană înseamnă joc, dialog, descoperire, miraj și aventură puerilă. |
||||||
Cuvinte-cheie copil, copilărie, principiu poetic, antididactic, registru artistic, child, childhood, poetic principle, antididactic, artistic register |
||||||
|