Învățarea limbii române prin cântec în instituțiile de educație timpurie cu program în limbile minorităților naționale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
327 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.016:811.135՚243 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2002)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1455)
SM ISO690:2012
MUTCOGLO, Galina. Învățarea limbii române prin cântec în instituțiile de educație timpurie cu program în limbile minorităților naționale. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2022, 11 februarie 2022, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2022, Vol.3, pp. 216-218. ISBN 978-9975-83-176-5; 978-9975-83-179-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.3, 2022
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
2022, Comrat, Moldova, 11 februarie 2022

Învățarea limbii române prin cântec în instituțiile de educație timpurie cu program în limbile minorităților naționale

CZU: 373.2.016:811.135՚243

Pag. 216-218

Mutcoglo Galina
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 11 aprilie 2022


Rezumat

The songs represent an important tool for the learning of the Romanian language in the early education institutions with teaching in the languages of the national minorities. Learning the Romanian language through song is an extremely captivating, motivating and accessible method for children. The obvious reasons for implementing this method are: easier memorization, vocabulary consolidation, pronunciation practice.

Cuvinte-cheie
earlu education, song, hearing, vocabulary