Articolul precedent |
Articolul urmator |
291 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 12:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
342.98:35.08 (52) |
Drept administrativ (1224) |
Administrație publică. Conducere administrativă. Armată. Artă militară (2626) |
SM ISO690:2012 BIVOL, Aliona. Rolul empatiei funcţionarului public cu statut special în stabilirea contactului psihologic cu subiecţii raporturilor juridice. In: Protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului în procesul asigurării ordinii şi securităţii publice , Ed. Ediția I-a, 9 decembrie 2021, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al Academiei „Ştefan cel Mare” al MAI, 2021, Ediția I-a, pp. 346-355. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului în procesul asigurării ordinii şi securităţii publice Ediția I-a, 2021 |
||||||
Conferința "Protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului în procesul asigurării ordinii şi securităţii publice " Ediția I-a, Chişinău, Moldova, 9 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 342.98:35.08 | ||||||
Pag. 346-355 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Funcționarii publici cu statut special implementează empatia ca un remediu în stabilirea contactului psihologic cu subiecții raporturilor juridice. În funcție de participant la proces este utilizată empatia cognitivă, intuitivă, emoțională. Empatia aplicată corect și potrivit tipului subiectului raporturilor juridice asigură succesul deblocării comunicării. Imitarea dispozițiilor celeilalte persoane formează o sincronizare a emoțiilor și sentimentelor. În raport cu unii făptași, empatia se aplică prin canalul rațional, ceea ce determină un contact psihologic eficient în procesul de descoperire a adevărului. |
||||||
|