Abordări teoretico-practice pentru raporturile de muncă în perioada stării de urgență (COVID-19).
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
300 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-07 21:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
349.2+616-036.21 (1)
Ramuri speciale ale dreptului. Alte probleme de drept (976)
Patologie. Medicină clinică (6963)
SM ISO690:2012
EȘANU, Oxana. Abordări teoretico-practice pentru raporturile de muncă în perioada stării de urgență (COVID-19).. In: Protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului în procesul asigurării ordinii şi securităţii publice , Ed. Ediția I-a, 9 decembrie 2021, Chişinău. Chişinău: Departamentul Editorial-Poligrafic al Academiei „Ştefan cel Mare” al MAI, 2021, Ediția I-a, pp. 250-255.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului în procesul asigurării ordinii şi securităţii publice
Ediția I-a, 2021
Conferința "Protecţia drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale omului în procesul asigurării ordinii şi securităţii publice "
Ediția I-a, Chişinău, Moldova, 9 decembrie 2021

Abordări teoretico-practice pentru raporturile de muncă în perioada stării de urgență (COVID-19).

CZU: 349.2+616-036.21

Pag. 250-255

Eșanu Oxana
 
Academia „Ştefan cel Mare“ a MAI al Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2022


Rezumat

Situația în care ne aflăm reprezintă o provocare pentru noi toți, dar o provocare și mai mare este impusă angajatorului, care urmează să facă față și să se adapteze la situație pentru a-și păstra nu doar resursele financiare, dar prioritar – resursele umane – fără de care nu va putea relansa activitatea propriuzisă de antreprenor. Din acest motiv, angajatorii împreună cu salariaţii au fost nevoiţi să opteze pentru diferite regimuri de muncă, cum ar fi: munca la domiciliu, program segmentat de muncă, program individualizat de muncă, cu un regim flexibil de muncă, timp de muncă parțial.

The situation in which we are is a challenge for all of us, but an even greater challenge is imposed on the employer, who is tostand up to and adapt to the situation in order to preserve not only their financial resources, but as a matter of priority – human resources – without which it will not be able to relaunch the actual work of the entrepreneur. For this reason, employers and employees have had to opt for different work regimes, such as remote work, segmented working hours, flexible working arrangements with individualized working hours, part-time work.

Cuvinte-cheie
provocare, resurse umane, angajatori, salariați, regim de muncă,

challenge, Human resources, employers, employees, working arrangements