Identificarea unităților de conținut ale subiectelor teoretice incluse în curriculumul disciplinar educație fizică pentru ciclul liceal (ediția 2019)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
383 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 10:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:373.51+371.037.1 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013)
SM ISO690:2012
SAVA, Panfil, TENU, Silvia, TRUHINA, Ina. Identificarea unităților de conținut ale subiectelor teoretice incluse în curriculumul disciplinar educație fizică pentru ciclul liceal (ediția 2019). In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2022, 11 februarie 2022, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2022, Vol.2, pp. 388-393. ISBN 978-9975-83-176-5; 978-9975-83-178-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.2, 2022
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
2022, Comrat, Moldova, 11 februarie 2022

Identificarea unităților de conținut ale subiectelor teoretice incluse în curriculumul disciplinar educație fizică pentru ciclul liceal (ediția 2019)

CZU: 37.016.046:373.51+371.037.1

Pag. 388-393

Sava Panfil1, Tenu Silvia2, Truhina Ina1
 
1 Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova,
2 Liceul Teoretic „Orizont“, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2022


Rezumat

The curriculum in the subject of studies Physical education for the high school cycle (2019 edition) is not without gaps. A significant shortcoming of the curriculum refers to the cognitive field, the topic of which contains only the titles of theoretical topics, which do not specify the constituent components (content units), which would specify the volume and content of theoretical information. Failure to identify the content units of the topics included in the relevant normative document makes it difficult to form / develop and assess students' cognitive skills. In this context, we come to the aid of teachers, identifying the content units of the theoretical topics, which will certainly help physical education teachers to qualitatively achieve this important part of the current curriculum.

Cuvinte-cheie
curriculum, physical education, students, cognitive skills, units of competence, units of content, matrix of theoretical subjects