Particularitățile de lectură în comparație intergenerațională
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
313 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-18 12:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
027.52:028.000.311 (1)
Biblioteconomie (670)
SM ISO690:2012
VASILICA, Victoria. Particularitățile de lectură în comparație intergenerațională. In: Magazin bibliologic, 2022, nr. 1-2, pp. 63-69. ISSN 1857-1476. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6374662
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Magazin bibliologic
Numărul 1-2 / 2022 / ISSN 1857-1476

Particularitățile de lectură în comparație intergenerațională

Particularities of reading in intergenerational comparison

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.6374662
CZU: 027.52:028.000.311

Pag. 63-69

Vasilica Victoria
 
Biblioteca Naţională a Republicii Moldova
 
Disponibil în IBN: 7 aprilie 2022


Rezumat

Lectura ca metodă de conectare a generațiilor este o metodă care stă la baza programelor naționale de lectură în mai multe țări. Autorul se referă la rezultatele studiului național “Lectura în comparație intergenerațională”, realizat în perioada 29 noiembrie-17 decembrie 2021, în cadrul Programului Național LecturaCentral.

Reading as a method of connecting generations is a fundamental practice of the national reading programs in many countries. The author refers to the results of a country level analysis "Reading in intergenerational comparison", conducted between November 29th and December 17th, 2021, within the LecturaCentral National Reading Program.

Cuvinte-cheie
lectură, Programului Național LecturaCentral, Magenta Consulting, Biblioteci Publice Teritoriale,

reading, LecturaCentral National Reading Program, Magenta Consulting, Territorial Public Libraries