Competitivitatea resursei umane în industria turismului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
303 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 12:12
SM ISO690:2012
ALBU, Cristina-Elena. Competitivitatea resursei umane în industria turismului. In: Competitivitatea capitalului uman pe piaţa muncii în condiţiile dezvoltării regionale şi a integrării europene, 22-23 mai 2013, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, pp. 63-69. ISBN 978-9975-50-127-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea capitalului uman pe piaţa muncii în condiţiile dezvoltării regionale şi a integrării europene 2014
Conferința "Competitivitatea capitalului uman pe piaţa muncii în condiţiile dezvoltării regionale şi a integrării europene"
Bălți, Moldova, 22-23 mai 2013

Competitivitatea resursei umane în industria turismului

Human Resource Competitiveness in Tourism Industry


Pag. 63-69

Albu Cristina-Elena
 
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
Disponibil în IBN: 6 aprilie 2022


Rezumat

Business-ul pierde capacitatea sa de a fi competitiv atât pe plan naţional cât şi internaţional fără resurse umane bine pregătite, ceea ce duce la o scădere a succesului economic. Obiectivul acestui articol este de a sublinia problemele legate de competitivitatea resurselor umane din turism, ca un fenomen de servicii economice. Studiul documentar folosit la realizarea acestui articol s-a bazat pe metoda de cercetare. Acest articol ar putea contribui în mod util la literatura de specialitate, dar va fi, de asemenea, un punct de reper pentru companiile de turism care vor vedea o perspectivă diferită a importanței resurselor umane. În turism, competitivitatea resurselor umane este direct legată de motivația la locul de muncă.

Businesses lose their ability to be competitive both nationally and internationally without human resources well prepared, leading to a drop in economic success. The aim of this research is to emphasize the issues related to the human resources’ competitiveness of tourism, as a phenomenon of economic services. Documentary study was the research method used for the achievement of this article. This article may contribute in a useful way to the scientific literature, but will also be a landmark for tourism companies that will see a different perspective of the importance of human resource. In tourism, human resources’ competitiveness is directly related to its motivation in the workplace.

Cuvinte-cheie
competitivitate, turism, resurse umane, motivare, managementul resurselor umane, modele motivaționale,

Competitiveness, tourism, Human resources, motivation, management of human resources, motivational models