Articolul precedent |
Articolul urmator |
447 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 09:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:159.955 (3) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2000) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 VETRILĂ, Sorina, SILISTRARU, Nicolae. Abordări ale dezvoltării gândirii critice la elevii din clasele primare. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 257-261. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:159.955 | ||||||
Pag. 257-261 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Gândirea critică este un mod de a gândi despre un anumit lucru la un anumit moment dat; nu este o acumulare de noțiuni și cunoștințe pentru totdeauna, cum ar fi tabla înmulțirii care o învățăm la școală. Gândirea critică constă în procesul mental de analiză sau evaluare a informației, mai ales, afirmații sau propoziții pretinse de unii oameni a fi adevărate. Ea duce la un proces de reflecție asupra înțelesului acestor afirmații, examinând dovezile și raționamentul oferit și judecând faptele. Declanșează procese cognitive complexe, care încep cu acumularea de informații și se termină cu luarea de decizii. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare, gândire critică, colaborare, cooperare, development, critical thinking, collaboration, Cooperation |
||||||
|