Articolul precedent |
Articolul urmator |
368 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-03 20:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.7:398+372.3 (1) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (789) |
Folclor propriu-zis (720) |
Educație (14220) |
SM ISO690:2012 PRODAN, Cristina, SILISTRARU, Nicolae. Cultura populară – model de educație a preșcolarului. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 75-80. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.7:398+372.3 | ||||||
Pag. 75-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pedagogia populară ca model valoric constituie fundamentul formării culturii generale umane. Educația având drept finalitate formarea personalității umane, aceasta vizează obiective majore precum: aspirația spre valori, disponibilitatea pentru valorizare și atitudini și comportamente corespunzătoare. Deschiderea spre nou în cultură și valorizare trebuie să pornească de la deschiderea spre valorile trecutului, iar deschiderea spre universalitate, de la deschiderea spre național, spre specificitatea universalității. |
||||||
Cuvinte-cheie cultură populară, model de educație, preşcolar, popular culture, model of education, preschool |
||||||
|