Cultura populară – model de educație a preșcolarului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
368 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-03 20:58
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.7:398+372.3 (1)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (789)
Folclor propriu-zis (720)
Educație (14220)
SM ISO690:2012
PRODAN, Cristina, SILISTRARU, Nicolae. Cultura populară – model de educație a preșcolarului. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 75-80. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 4, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Cultura populară – model de educație a preșcolarului

CZU: 316.7:398+372.3

Pag. 75-80

Prodan Cristina, Silistraru Nicolae
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 5 aprilie 2022


Rezumat

Pedagogia populară ca model valoric constituie fundamentul formării culturii generale umane. Educația având drept finalitate formarea personalității umane, aceasta vizează obiective majore precum: aspirația spre valori, disponibilitatea pentru valorizare și atitudini și comportamente corespunzătoare. Deschiderea spre nou în cultură și valorizare trebuie să pornească de la deschiderea spre valorile trecutului, iar deschiderea spre universalitate, de la deschiderea spre național, spre specificitatea universalității.

Popular pedagogy as a value model is the foundation of the formation of general human culture. Education aims at the formation of the human personality, it aims at major objectives such as: aspiration towards values, availability for valorization and appropriate attitudes and behaviors. The openness to the new in culture and valorization must start from the openness to the values of the past, and the openness to universality, from the openness to the national, to the specificity of universality.

Cuvinte-cheie
cultură populară, model de educație, preşcolar,

popular culture, model of education, preschool