Articolul precedent |
Articolul urmator |
399 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 16:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.38:573 (1) |
Educație (14078) |
Biologie generală şi teoretică (105) |
SM ISO690:2012 COJOCARU, Rodica. Implementarea metodelor de activitate practică la orele de biologie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica stiințelor naturii, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 2, pp. 142-148. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2022 |
|||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | |||||
|
|||||
CZU: 371.38:573 | |||||
Pag. 142-148 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Activitățile instructiv-educative desfășurate în cadrul procesului de învățământ reprezintă principala modalitate prin care copilul își însușește cunoștințe din diferite domenii, își lărgește experiența de cunoaștere. Biologia este una din disciplinele care readuce pe primul plan aplicarea metodelor de activități practice în procesul de predare-învățare-evaluare, pregătind elevul pentru viață. Nu putem obține un randament înalt al formării competențelor curriculare, dacă elevii nu au deprinderile necesare de observare experimentare, comparare, modelare, clasificare, concluzionare-implementate la lecțiile practice de biologie. |
|||||
Cuvinte-cheie obiective, principii, metodă, Tehnici didactice, lecţii, experiment, lucrare practică, objectives, principles, Method, teaching techniques, lessons, experiment, practical work |
|||||
|