Abordarea stilurilor de învățare – proiect didactic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
392 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 16:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[371.333+371.335+371.338] (1)
Educație (14220)
SM ISO690:2012
CHITIALĂ, Roxana-Delia. Abordarea stilurilor de învățare – proiect didactic. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica stiințelor naturii, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 2, pp. 131-234. ISBN 978-9975-76-382-0..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2022
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022

Abordarea stilurilor de învățare – proiect didactic

CZU: [371.333+371.335+371.338]

Pag. 131-234

Chitială Roxana-Delia
 
Colegiul Tehnic de Industrie Alimentară Suceava
 
 
Disponibil în IBN: 4 aprilie 2022


Rezumat

Datorită faptului că suntem diferiți, modul în care învățăm este diferit. Elevii preferă experiențele de învățare în care sunt activ implicați, astfel ei vor obține rezultate mai bune și vor avea succes la scoală. Ei învață mai repede atunci când noile achiziții sunt utile și practicate în viată de zi cu zi, precum și în viitor. Elevii care își cunosc stilul de învățare sunt mai angajați în procesul de învățare, au încredere în ei, se simt mai independenți. Ultimele cercetări asupra creierului afirma că atunci când modalitățile de învățare sunt adaptate rezultatelor obținute la analiza sau testarea stilurilor de învățare, elevii vor reține cu mai puțin efort ți vor fi capabili să realizeze creșterea performanțelor școlare.

Because we are different, the way we learn is different. Students prefer the learning experiences in which they are actively involved, so they will get better results and be successful in school. They learn faster when new acquisitions are useful and practiced in everyday life as well as in the future. Students who know their learning style are more engaged in the learning process, they trust them, they feel more independent. The latest research on the brain states that when learning methods are adapted to the results obtained by analyzing or testing learning styles, students will retain less effort and will be able to increase school performance.

Cuvinte-cheie
auditiv, vizual, practic,

auditory, visual, practical