Articolul precedent |
Articolul urmator |
392 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 16:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[371.333+371.335+371.338] (1) |
Educație (14220) |
SM ISO690:2012 CHITIALĂ, Roxana-Delia. Abordarea stilurilor de învățare – proiect didactic. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica stiințelor naturii, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 2, pp. 131-234. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: [371.333+371.335+371.338] | ||||||
Pag. 131-234 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Datorită faptului că suntem diferiți, modul în care învățăm este diferit. Elevii preferă experiențele de învățare în care sunt activ implicați, astfel ei vor obține rezultate mai bune și vor avea succes la scoală. Ei învață mai repede atunci când noile achiziții sunt utile și practicate în viată de zi cu zi, precum și în viitor. Elevii care își cunosc stilul de învățare sunt mai angajați în procesul de învățare, au încredere în ei, se simt mai independenți. Ultimele cercetări asupra creierului afirma că atunci când modalitățile de învățare sunt adaptate rezultatelor obținute la analiza sau testarea stilurilor de învățare, elevii vor reține cu mai puțin efort ți vor fi capabili să realizeze creșterea performanțelor școlare. |
||||||
Cuvinte-cheie auditiv, vizual, practic, auditory, visual, practical |
||||||
|