Articolul precedent |
Articolul urmator |
426 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-20 16:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
366.632:574+504.453(487) (1) |
Consumerism (154) |
Ecologie generală şi biodiversitate (779) |
Știința mediului înconjurător (916) |
SM ISO690:2012 PUŢUNTICĂ, Anatolie, JENUNCHI, Mariana. Modalități de comunicare privind starea ecologică a bazinului hidrografic Bâc. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica stiințelor naturii, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 2, pp. 53-61. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2022 |
|||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 366.632:574+504.453(487) | |||||||
Pag. 53-61 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În această lucrare sunt redate câteva analize ale unor publicații, website-uri, reviste de specialitate, în ceea ce privește problema apei care afectează toate segmentele societății și toate sectoarele economice. Creșterea populației, urbanizarea și industrializarea rapidă, extinderea agriculturii și turismului, precum și schimbările climaterice, toate exercită o presiune sporită asupra apei râului Bâc. Datorită acestei presiuni crescânde, este absolut necesar ca această resursă să fie gestionată corespunzător, adică să se comunice oamenilor prin campanii de conștientizare și programe educative despre importanța păstrării acesteia. În această lucrare ne-am propus să analizăm câteva modalități de comunicare cum sunt conștientizarea, consultarea publicului, educația, precum și instrumente de comunicare ca website-uri, biblioteci, etc., legate în special de bazinul hidrografic Bâc. |
|||||||
Cuvinte-cheie apă, stare ecologică, comunicare, bazin hidrografic, ecological status, communication, river basin |
|||||||
|