Utilizarea instrumentelor digitale sincrone și asincrone pentru realizarea procesului educațional online în contextul provocării actuale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
344 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 11:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.78 (56)
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (514)
SM ISO690:2012
BÎRLEA, Svetlana. Utilizarea instrumentelor digitale sincrone și asincrone pentru realizarea procesului educațional online în contextul provocării actuale. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 2022, 11 februarie 2022, Comrat. Comrat, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Comrat, 2022, Vol.1, pp. 318-320. ISBN 978-9975-83-176-5; 978-9975-83-177-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţă, educaţie, cultură
Vol.1, 2022
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură"
2022, Comrat, Moldova, 11 februarie 2022

Utilizarea instrumentelor digitale sincrone și asincrone pentru realizarea procesului educațional online în contextul provocării actuale

CZU: 004.78

Pag. 318-320

Bîrlea Svetlana
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
 
Disponibil în IBN: 3 aprilie 2022


Rezumat

This research is aimed at using synchronous and asynchronous learning to improve the performance of online learning. Learning online has countless advantages which are contributing to people choosing it over a more traditional education. Online learning allows people to study in new and exciting ways. Synchronous and asynchronous online learning each have their place, synchronous virtual classrooms operate much like traditional classrooms, with set study schedules and live discussions. Asynchronous learning means that the teacher and the students in the course all engage with the course content at different times and from different locations.

Cuvinte-cheie
e-learning, e-learning tools, synchronous learning, asynchronous learning, Moodle, Zoom, Gsuite