Aplicații ale instruirii prin cercetare și ale abordării STEM în cadrul orelor de chimie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
417 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 19:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:54+001.8`)1:371.314.6 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925)
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025)
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1145)
SM ISO690:2012
ROTARI, Natalia, COROPCEANU, Eduard. Aplicații ale instruirii prin cercetare și ale abordării STEM în cadrul orelor de chimie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Chimie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.2, pp. 240-245. ISBN 978-9975-76-391-2 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 9, Vol.2, 2022
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022

Aplicații ale instruirii prin cercetare și ale abordării STEM în cadrul orelor de chimie

Applications of research training and STEM approach in chemistry classes

CZU: 37.016:54+001.8`)1:371.314.6

Pag. 240-245

Rotari Natalia, Coropceanu Eduard
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2022


Rezumat

Research learning, realized through the implementation of the STEM approach, is a current and necessary direction for training both, students and society as a whole. The reconceptualization of traditional learning models, determined by the knowledge-based information society, tends to structure and develop a new way of thinking and closed-circuit learning motivation, which is directly found in education through research and STEM education. This article focuses on the conceptualization of research training, including the implementation of the STEM approach, and describes some applications in Chemistry classes, in accordance with the curricular provisions.

Instruirea prin cercetare, inclusiv realizată prin implementarea abordării STEM, reprezintă o direcție actuală și necesară formării atât a elevilor, cât și a întregii societăți. Reconceptualizarea modelelor tradiționale de învățare, determinate de societatea informațională bazată pe cunoaștere, tinde spre structurarea și dezvoltarea unui nou mod de gândire și motivație de învățare în circuit închis, ceea ce se regăsește nemijlocit în educația prin cercetare și educație STEM. Articolul de față este axat pe conceptualizarea instruire prin cercetare, inclusiv prin implementarea abordării STEM și descrie unele aplicații în cadrul orelor de Chimie, conforme prevederilor curriculare.

Cuvinte-cheie
research learning, STEM approach, STEM cycle, project-based learning, problem-based learning.,

instruire prin cercetare, abordare STEM, ciclu STEM, învăţare bazată pe proiect, învățare bazată pe problem.