Articolul precedent |
Articolul urmator |
417 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 19:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:54+001.8`)1:371.314.6 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3925) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1145) |
SM ISO690:2012 ROTARI, Natalia, COROPCEANU, Eduard. Aplicații ale instruirii prin cercetare și ale abordării STEM în cadrul orelor de chimie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Chimie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.2, pp. 240-245. ISBN 978-9975-76-391-2 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 9, Vol.2, 2022 |
|||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.016:54+001.8`)1:371.314.6 | |||||||
Pag. 240-245 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Research learning, realized through the implementation of the STEM approach, is a current and necessary direction for training both, students and society as a whole. The reconceptualization of traditional learning models, determined by the knowledge-based information society, tends to structure and develop a new way of thinking and closed-circuit learning motivation, which is directly found in education through research and STEM education. This article focuses on the conceptualization of research training, including the implementation of the STEM approach, and describes some applications in Chemistry classes, in accordance with the curricular provisions. |
|||||||
Cuvinte-cheie research learning, STEM approach, STEM cycle, project-based learning, problem-based learning., instruire prin cercetare, abordare STEM, ciclu STEM, învăţare bazată pe proiect, învățare bazată pe problem. |
|||||||
|