Repere privind proiectarea temelor cross-curriculare în învățământul general
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
360 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 17:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
71.214.112:371.31 (1)
Sistematizare fizică. Sistematizare regională, urbană și rurală. Urbanism. Peisaje. Parcuri. Grădini (185)
Educație (14306)
SM ISO690:2012
FRANŢUZAN, Ludmila. Repere privind proiectarea temelor cross-curriculare în învățământul general. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Chimie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.2, pp. 203-207. ISBN 978-9975-76-391-2 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 9, Vol.2, 2022
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022

Repere privind proiectarea temelor cross-curriculare în învățământul general

The design references of cross - curricular themes in general education

CZU: 71.214.112:371.31

Pag. 203-207

Franţuzan Ludmila
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2022


Rezumat

Articolul este un demers de abordare a procesului de învățare în context integrat prin temele cross-curriculare. La moment, formarea personală și socială a elevilor trebuie să se realizeze dincolo de discipline, în contexte integrate, pentru că viaţa şi lumea în care trăim au devenit și mai complexe, şi mai dinamice. În acest articol am prezentat un model de proiectare a învățări integrate prin temele cross curriculare.

This article is an approach to the learning process in an integrated context through cross-curricular themes. At the moment, the personal and social training of students must be done beyond the disciplines, in integrated contexts, because life and the world in which we live have become even more complex and more dynamic. In this article we have presented a model for designing integrated learning through cross-curricular themes.

Cuvinte-cheie
învăţare, învăţare integrată, teme cross-curriculare.,

learning, Integrated learning, cross-curricular themes.