Articolul precedent |
Articolul urmator |
360 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-06 17:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
71.214.112:371.31 (1) |
Sistematizare fizică. Sistematizare regională, urbană și rurală. Urbanism. Peisaje. Parcuri. Grădini (185) |
Educație (14306) |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila. Repere privind proiectarea temelor cross-curriculare în învățământul general. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Chimie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.2, pp. 203-207. ISBN 978-9975-76-391-2 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 9, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 71.214.112:371.31 | ||||||
Pag. 203-207 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este un demers de abordare a procesului de învățare în context integrat prin temele cross-curriculare. La moment, formarea personală și socială a elevilor trebuie să se realizeze dincolo de discipline, în contexte integrate, pentru că viaţa şi lumea în care trăim au devenit și mai complexe, şi mai dinamice. În acest articol am prezentat un model de proiectare a învățări integrate prin temele cross curriculare. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, învăţare integrată, teme cross-curriculare., learning, Integrated learning, cross-curricular themes. |
||||||
|