Instruirea prin cercetare ̶ element cheie al educației STEAM
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
451 44
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 21:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:001.8`)1+371.314.6 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1133)
SM ISO690:2012
CAZACIOC, Nadejda, ROTARI, Veronica. Instruirea prin cercetare ̶ element cheie al educației STEAM. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Chimie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.2, pp. 183-189. ISBN 978-9975-76-391-2 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă
Ediția 9, Vol.2, 2022
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă"
9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022

Instruirea prin cercetare ̶ element cheie al educației STEAM

Research training key element of STEAM education

CZU: 37.016:001.8`)1+371.314.6

Pag. 183-189

Cazacioc Nadejda12, Rotari Veronica3
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni,
3 Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, or. Ungheni
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 28 martie 2022


Rezumat

Educația este un proces continuu ce se realizează în familie, la școală și în societate. Este indinspensabilă și fără vârstă. În calitate de profesori, mereu suntem cointeresați în valorificarea contextului de învățare stimulativă pentru elevi. Anume instruirea prin cercetare ca element cheie al educației STEAM permite valorificarea educației de calitate și pregătirea elevilor pentru viață. Iar motivația pentru cercetare, în primul rând trebuie stimulată, orientată și întreținută, astfel elevii vor primi impulsul necesar pentru o cercetare cu impact pozitiv. Articolul include modele didactice de instruire prin cercetare axate pe proiecte STEAM la disciplina chimie în ciclul liceal.

Education is a continuous process that takes place in the family, at school and in society. It is indispensable and ageless. As teachers, we are always co-interested in making the learning context stimulating for students. Research-based learning as a key element of STEAM education enables us to value quality education and prepare students for life. And the motivation for research in the first place needs to be stimulated, guided and nurtured, so that students will get the necessary impetus for research with positive impact. The article includes teaching models for STEAM project-based research-based instruction in chemistry at secondary school level.

Cuvinte-cheie
instruire prin cercetare, educaţie STEAM, proiect de cercetare STEAM, chimie,

training through research, STEAM education, STEAM research project, chemistry.