Articolul precedent |
Articolul urmator |
576 60 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 14:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.947.5:37.016+54 (1) |
Psihologie (3368) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
SM ISO690:2012 BOSTAN, Diana, MELENTIEV, Eugenia, PERNAI, Alexandra. Strategii de stimulare a motivaţiei elevilor la orele de chimie. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Chimie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.2, pp. 161-167. ISBN 978-9975-76-391-2 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 9, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.947.5:37.016+54 | ||||||
Pag. 161-167 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Motivația este un factor determinant în obţinerea succesului în orice domeniu de activitate. Aceasta devine o sursă importantă de optimizare a procesului didactic, o provocare pentru toate personajele din procesul educaţional: elevi, profesori, părinţi. Noile tendințe în didactica chimiei promovează instruirea centrată pe elev şi dezvoltarea personalităţii acestuia, ce reprezintă subiectul actului de învăţare calitativă. Observăm frecvent o lipsă de interes pentru învăţarea chimiei la majoritatea elevilor sau o motivaţie insuficientă pentru a obţine performanţe. În lucrare sa examenează strategiile și metodele de stimulare a motivaței elevilor. Actual, prin utilizarea metodelor motivaționale putem deschide elevilor calea de însușire mai productivă a obiectului chimie. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, metode, motive educaționale, motivele cognitive și sociale, strategie didactică, tehnici, aspecte de organizare., motivation, Methods, educational motives, cognitive and social motives, teaching strategy, techniques, organizational aspects. |
||||||
|