Articolul precedent |
Articolul urmator |
313 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-23 18:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.136:502+371.12 (1) |
Educație (14324) |
Natura. Studiul și conservarea naturii. Protecția naturii și a animalelor sălbatice. (672) |
SM ISO690:2012 IORDACHE (NEAGU), Marieta. Dezvoltarea competenței investigaționale în cadrul orelor de științe ale naturii – deziderat al educației. In: Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă: . Biologie, Ed. 9, 19-20 martie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Ediția 9, Vol.1, pp. 205-209. ISBN 978-9975-76-390-5 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă Ediția 9, Vol.1, 2022 |
||
Conferința "Instruire prin cercetare pentru o societate prosperă" 9, Chişinău, Moldova, 19-20 martie 2022 | ||
|
||
CZU: 371.136:502+371.12 | ||
Pag. 205-209 | ||
Descarcă PDF | ||
Rezumat | ||
Datorită faptului că în procesul instructiv-educativ se lucrează cu personalități în formare sau deja formate, cadrul didactic trebuie să găsească cele mai bune soluții pentru ca activitatea pe care o desfășoară cu elevii să se finalizeze prin posibilitatea acestora de a se integra eficient la condițiile mediului, cu ajutorul cunoștințelor și informațiilor pe care le dețin, dar să urmărească și dezvoltarea armonioasă a acestor indivizi din punct de vedere psihologic și social. Activitățile care vizează formarea competențelor investigaționale îndeplinesc acest deziderat prin conexiunea pe care o creează între copil și mediu și, totodată prin starea de bine obținută într-o atmosferă de lucru care invită la învățare prin descoperire, prin apreciere efortului personal. |
||
Cuvinte-cheie competenţă investigaţională, disciplina Științe ale naturii, rolul cadrului didactic, investigative competence, the discipline of Natural Sciences, the role of the teacher |
||
|