Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
249 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-10 12:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
070-051:808.5+808.5+659.4 (1) |
Ziare. Presă. Jurnalism (561) |
Retorica vorbirii. Arta și tehnica exprimării orale (105) |
Publicitate. Informare. Relații cu publicul (389) |
SM ISO690:2012 MEREUŢĂ-GRIGORIEV, Vera. Puterea cuvântului rostit. Mijloacele mass-media – factor de formare a opiniei publice. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2021, nr. 4(41), pp. 156-160. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 4(41) / 2021 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 070-051:808.5+808.5+659.4 | ||||||
Pag. 156-160 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Audiovizualului, ca mijloc efi cient de informare a maselor, de coordonator, într-o anumită măsură, al vieţii publice, îi revine şi funcţia de culturalizare a maselor, de propagare a ideilor, a experienţelor valoroase, a principiilor de etică. În articol se fac referinţe atât la misiunea jurnaliştilor TV cât şi la unele carenţe în ţinuta verbală ce privesc tehnica vorbirii (conduita vocală, respiraţia, dicţia, accentuarea...). Pe lângă obiecţii, se fac şi unele sugestii de ordin profesional. |
||||||
Cuvinte-cheie jurnalist, vorbire, mesaj, voce, ton, misiune socială, telespectator, journalist, speech, message, voice, tone, social mission, viewer |
||||||
|