Articolul precedent |
Articolul urmator |
219 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-07-13 07:04 |
SM ISO690:2012 ВЕЛИКСАР, Вероника. Профессиональная подготовка будущих педагогов посредством внедрения музыкального фольклора мультиэтнической среды в учебно-воспитательный процесс. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 395-401. ISBN 978-9975-161-01-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 6, 2021 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
Pag. 395-401 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the organization of musical education of the younger generation through local folklore, as well as outlines the key areas of study by students of the specialty "Music" methods of its implementation in the educational process of institutions of pre-University education. |
||||||
Cuvinte-cheie musical folklore, musical education, curriculum, culture, educational process |
||||||
|