Aspecte de asistență psihopedagogică a copiilor de vârstă timpurie cu dificultăți de învățare a matematicii elementare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
333 14
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-24 10:13
SM ISO690:2012
PERETEATCU, Maria. Aspecte de asistență psihopedagogică a copiilor de vârstă timpurie cu dificultăți de învățare a matematicii elementare. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 3 decembrie 2021, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2021, Ediția 6, pp. 189-195. ISBN 978-9975-161-01-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 6, 2021
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 3 decembrie 2021

Aspecte de asistență psihopedagogică a copiilor de vârstă timpurie cu dificultăți de învățare a matematicii elementare


Pag. 189-195

Pereteatcu Maria
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 16 martie 2022


Rezumat

The article reflects the views of several authors on the difficulties of learning elementary mathematics. The main difficulties in pre-school children with dyscalculia are characterised. Some examples used in the psycho-pedagogical support of early-age children with mathematical learning difficulties are also presented.

Cuvinte-cheie
learning difficulties, specific learning disability, dyscalculia, verbal dyscalculia, prognostic dyscalculia, lexical dyscalculia, graphic dyscalculia, ideognostic dyscalculia, operational dyscalculia