Articolul precedent |
Articolul urmator |
310 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 17:56 |
SM ISO690:2012 GONCEARUC, Svetlana. Incluziunea şcolară a copiilor la lecţiile de educaţie fizică. In: Sport. Olimpism. Sănătate, 26-27 octombrie 2017, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2017, Ediția a 2-a, p. 41. ISBN 978-9975-56-935-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sport. Olimpism. Sănătate Ediția a 2-a, 2017 |
||||||
Congresul "Sport. Olimpism. Sănătate" Chişinău, Moldova, 26-27 octombrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 41-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dimensiunea socială a educaţiei, caracterul ei istoric, dar şi prospectiv necesită ca educaţia să răspundă necontenit unor exigenţe valorice, realităţii naţionale şi internaţionale. Studiul reprezintă o cercetare ştiinţifico-aplicativă, ce abordează o problemă importantă pentru domeniul educaţional, deoarece contextul unui nou model de învăţământ flexibil, deschis, cu disponibilităţi multiple de modificare şi reglare funcţională, adaptare la condiţiile realităţii, impune conceptualizarea şi implementarea unor modele psihopedagogice moderne de incluziune şcolară. |
||||||
Cuvinte-cheie educație incluzivă, educație fizică, copii cu particularităţi de dezvoltare |
||||||
|