Incluziunea şcolară a copiilor la lecţiile de educaţie fizică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
310 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 17:56
SM ISO690:2012
GONCEARUC, Svetlana. Incluziunea şcolară a copiilor la lecţiile de educaţie fizică. In: Sport. Olimpism. Sănătate, 26-27 octombrie 2017, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2017, Ediția a 2-a, p. 41. ISBN 978-9975-56-935-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sport. Olimpism. Sănătate
Ediția a 2-a, 2017
Congresul "Sport. Olimpism. Sănătate"
Chişinău, Moldova, 26-27 octombrie 2017

Incluziunea şcolară a copiilor la lecţiile de educaţie fizică


Pag. 41-41

Goncearuc Svetlana
 
Universitatea de Stat de Educaţie Fizică şi Sport din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 martie 2022


Rezumat

Dimensiunea socială a educaţiei, caracterul ei istoric, dar şi prospectiv necesită ca educaţia să răspundă necontenit unor exigenţe valorice, realităţii naţionale şi internaţionale. Studiul reprezintă o cercetare ştiinţifico-aplicativă, ce abordează o problemă importantă pentru domeniul educaţional, deoarece contextul unui nou model de învăţământ flexibil, deschis, cu disponibilităţi multiple de modificare şi reglare funcţională, adaptare la condiţiile realităţii, impune conceptualizarea şi implementarea unor modele psihopedagogice moderne de incluziune şcolară.

Cuvinte-cheie
educație incluzivă, educație fizică, copii cu particularităţi de dezvoltare