Ghid sintetic: elementele-ancoră ale cercetării ştiinţifice în pedagogie
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1037 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-03 18:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
001.891:378.22(478) (1)
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1144)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563)
SM ISO690:2012
CALLO, Tatiana. Ghid sintetic: elementele-ancoră ale cercetării ştiinţifice în pedagogie. In: Intellectus, 2011, nr. 3, pp. 49-54. ISSN 1810-7079.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Intellectus
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087

Ghid sintetic: elementele-ancoră ale cercetării ştiinţifice în pedagogie
CZU: 001.891:378.22(478)

Pag. 49-54

Callo Tatiana
 
Comisia Superioară de Atestare
 
 
Disponibil în IBN: 22 noiembrie 2013


Rezumat

Elaborarea unei teze de doctor în pedagogie este un proces de responsabilitate sporită, care implică personalitatea onestă a cercetătorului, competenţele sale de reflecţie, analiză şi interpretare, luarea în considerare a recomandărilor privind corectitudinea unei cercetări ştiinţifice în pedagogie.

Development of a doctoral thesis in pedagogy is a process of increased responsibility, involving the researcher’s honest personality, his powers of reflection, analysis and interpretation, taking into account of the recommendations on the correctness of a scientific research in pedagogy.