Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1037 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-03 18:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.891:378.22(478) (1) |
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1144) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
SM ISO690:2012 CALLO, Tatiana. Ghid sintetic: elementele-ancoră ale cercetării ştiinţifice în pedagogie. In: Intellectus, 2011, nr. 3, pp. 49-54. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 3 / 2011 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 001.891:378.22(478) | ||||||
Pag. 49-54 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Elaborarea unei teze de doctor în pedagogie
este un proces de responsabilitate sporită, care implică
personalitatea onestă a cercetătorului, competenţele
sale de reflecţie, analiză şi interpretare,
luarea în considerare a recomandărilor privind corectitudinea
unei cercetări ştiinţifice în pedagogie. |
||||||
|