Identificarea factorilor stresori specifici şcolarilor mici prin aplicarea analizei factoriale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
972 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-30 18:06
SM ISO690:2012
NICULĂEŞ, Ana. Identificarea factorilor stresori specifici şcolarilor mici prin aplicarea analizei factoriale. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2011, nr. 24, pp. 57-61. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 24 / 2011 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Identificarea factorilor stresori specifici şcolarilor mici prin aplicarea analizei factoriale

Pag. 57-61

Niculăeş Ana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 3 decembrie 2013


Rezumat

From the perspective of child development, the elementary school years are typically seen as those of rapid transition and change. The principal environments within which that change is seen can be easily identified as the parental/family environment, the peer group environment and the school environment. The aim of the article in to assess the nature and the level of stressor experience in a large sample of young and normal, primary school age children.