Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
812 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 16:12 |
SM ISO690:2012 TELEUCĂ, Marcel. Instruirea diferenţiată în cadrul excelenţei superioare. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2011, nr. 22, pp. 73-78. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 22 / 2011 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
Pag. 73-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article, we propose to investigate an aspect of psycho-pedagogy learning - differentiated instruction, following three components: training objective – gifted children the subject - the teacher with special training, other participants - family, peers, society. |
||||||
|