Instruirea diferenţiată în cadrul excelenţei superioare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
812 57
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 16:12
SM ISO690:2012
TELEUCĂ, Marcel. Instruirea diferenţiată în cadrul excelenţei superioare. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2011, nr. 22, pp. 73-78. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 22 / 2011 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Instruirea diferenţiată în cadrul excelenţei superioare

Pag. 73-78

Teleucă Marcel
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

In this article, we propose to investigate an aspect of psycho-pedagogy learning - differentiated instruction, following three components: training objective – gifted children the subject - the teacher with special training, other participants - family, peers, society.