Articolul precedent |
Articolul urmator |
312 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-24 04:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81'367:659.1 (1) |
Lingvistică. Limbi (5046) |
Publicitate. Reclamă (175) |
SM ISO690:2012 VASILOAIA, Mihaela. Syntactic ambiguity in advertising language. In: Dezvoltare economică și cercetare, 18-19 martie 2021, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Cooperatist - Comercială din Moldova, 2021, pp. 307-313. ISBN 978-9975-81-058-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dezvoltare economică și cercetare 2021 | ||||||
Conferința "Dezvoltare economică și cercetare" Chişinău, Moldova, 18-19 martie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 81'367:659.1 | ||||||
Pag. 307-313 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Advertising language needs to be rather vague on the syntactic level. Advertising language is highly ambiguous, avoiding clear and concrete statements and resorting to vague utterances that offer numerous layers of potential interpretation. Ambiguity in advertising becomes manifest on the levels of semantics, syntax and reference. In this article, I will approach ambiguity at a semantic level. |
||||||
Cuvinte-cheie Advertising, language, ambiguity, syntactic level |
||||||
|