Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
332 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-28 11:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004.942 (25) |
Informatică aplicată. Tehnici bazate pe calculator cu aplicații practice (438) |
SM ISO690:2012 TITCHIEV, Inga. Petri nets for e-learning. Case study. In: Acta et commentationes (Ştiinţe Exacte și ale Naturii), 2021, nr. 2(12), pp. 104-110. ISSN 2537-6284. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3644.v12i2.104-110 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe Exacte și ale Naturii) | ||||||
Numărul 2(12) / 2021 / ISSN 2537-6284 /ISSNe 2587-3644 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3644.v12i2.104-110 | ||||||
CZU: 004.942 | ||||||
Pag. 104-110 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The internet technology induces a new style of learning by the rapid development of it. This one is different from the traditional and comes to complete it with new opportunities. The study described in this article has researched the management process of the learning progress and collaborative issues in distance learning by means of Petri nets. A case study is presented. |
||||||
Cuvinte-cheie Keywords: e-learning, collaborative learning, Petri nets, efficiency of learning, e-learning, învățare prin colaborare, rețele Petri, eficienţa învăţării |
||||||
|