Articolul precedent |
Articolul urmator |
338 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 15:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (480) |
Organizarea instruirii (530) |
SM ISO690:2012 AFANAS, Aliona. Viziunea cadrelor didactice privind stagiile de formare profesională continuă. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 111-115. ISBN 978-9975-56-934-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021 | ||||||
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională" Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 111-115 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article presents the opinions of the teachers exposed during the continuous professional training stage. The diagnosis aimed at knowing several notions that aim at the process of continuous professional training. The analysis of the answers presented by the teachers indicates the level of professional training of the teachers and allows the establishment of some future directions in the realization of the continuous professional training. |
||||||
|