Articolul precedent |
Articolul urmator |
304 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 16:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:78 (33) |
Probleme generale de didactică și metodică (1201) |
Muzică (1804) |
SM ISO690:2012 MORARI, Marina. Invățarea muzicii in contextul educației și edificării de sine. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 71-78. ISBN 978-9975-56-934-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021 | ||||||
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională" Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:78 | ||||||
Pag. 71-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The process of learning art gives the student several roles in his own training. Knowledge of the arts contributes to the definition and expression of the spiritual nature. Involvement in artistic activities undergoes a triple conditioning: value, Social, Psychological. Art learning goes through experiences and situations close to the processes of artistic creation (composition, interpretation, representation). In the article are defined, characterized musical-artistic activities used in the learning process. |
||||||
|