Dezvoltarea competenței de a invăța să înveți în Finlanda: model relevant pentru Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
324 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-11 22:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013(480) (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884)
SM ISO690:2012
FRANŢUZAN, Ludmila. Dezvoltarea competenței de a invăța să înveți în Finlanda: model relevant pentru Republica Moldova. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 59-63. ISBN 978-9975-56-934-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională"
Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021

Dezvoltarea competenței de a invăța să înveți în Finlanda: model relevant pentru Republica Moldova

CZU: 37.013(480)

Pag. 59-63

Franţuzan Ludmila
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2022


Rezumat

The Competence Learning to learn is necessary for young people in a changing society. Finland is one of the OECD countries with the highest performance in international PISA assessments. In this context, we examined certain aspects specific to the Finnish education system that aim at the key competence of learning to learn, they can serve as a benchmark for development the education system in the Republic of Moldova.