Articolul precedent |
Articolul urmator |
324 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-11 22:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013(480) (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3884) |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila. Dezvoltarea competenței de a invăța să înveți în Finlanda: model relevant pentru Republica Moldova. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 59-63. ISBN 978-9975-56-934-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021 | ||||||
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională" Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013(480) | ||||||
Pag. 59-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The Competence Learning to learn is necessary for young people in a changing society. Finland is one of the OECD countries with the highest performance in international PISA assessments. In this context, we examined certain aspects specific to the Finnish education system that aim at the key competence of learning to learn, they can serve as a benchmark for development the education system in the Republic of Moldova. |
||||||
|