Strategii de reconfigurare a procesului de invățare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
385 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-01 13:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02+37.016.046 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1190)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
SM ISO690:2012
SIMION, Crenguţa. Strategii de reconfigurare a procesului de invățare. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 54-59. ISBN 978-9975-56-934-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională"
Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021

Strategii de reconfigurare a procesului de invățare

CZU: 37.02+37.016.046

Pag. 54-59

Simion Crenguţa
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2022


Rezumat

The article reflects a different way of thinking about education and the challenge is to change and the to provide students with the education they need: personalized, compassionate and oriented to the community. The real key in transforming education is the quality of the learning process, in this context we suggest some possible strategies to reconfigure the learning process.