Articolul precedent |
Articolul urmator |
385 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 13:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02+37.016.046 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1190) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
SM ISO690:2012 SIMION, Crenguţa. Strategii de reconfigurare a procesului de invățare. In: Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională, 16 septembrie 2021, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 54-59. ISBN 978-9975-56-934-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională 2021 | |||||
Conferința "Cercetarea în ştiinţe ale educaţiei şi în psihologie: provocări, perspective”, conferinţă ştiinţifică naţională" Chişinău, Moldova, 16 septembrie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 37.02+37.016.046 | |||||
Pag. 54-59 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The article reflects a different way of thinking about education and the challenge is to change and the to provide students with the education they need: personalized, compassionate and oriented to the community. The real key in transforming education is the quality of the learning process, in this context we suggest some possible strategies to reconfigure the learning process. |
|||||
|