Aspecte structural-funcționale ale educației nonformale în învățământul general
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
297 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-18 17:50
SM ISO690:2012
ANDRIEŞ, Vasile. Aspecte structural-funcționale ale educației nonformale în învățământul general. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 383-387. ISBN 978-9975-56-952-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități"
Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021

Aspecte structural-funcționale ale educației nonformale în învățământul general


Pag. 383-387

Andrieş Vasile
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

This article aims to analyze the situation of non-formal education in general education, operating with quantitative data. In this regard, questionnaires were applied to teachers, identifying how they generally appreciate the role of extracurricular / out-of-school activities; how they personally intervene and involve students; profiles of these activities; the skills and competencies acquired by the students... A set of questions focused on the pandemic situation, highlighting the ways of non-formal online learning, but also the difficulties faced by teachers.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Andrieş, V.</dc:creator>
<dc:date>2021</dc:date>
<dc:description xml:lang='en'><p>This article aims to analyze the situation of non-formal education in general education, operating with quantitative data. In this regard, questionnaires were applied to teachers, identifying how they generally appreciate the role of extracurricular / out-of-school activities; how they personally intervene and involve students; profiles of these activities; the skills and competencies acquired by the students... A set of questions focused on the pandemic situation, highlighting the ways of non-formal online learning, but also the difficulties faced by teachers.</p></dc:description>
<dc:source>Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități () 383-387</dc:source>
<dc:title>Aspecte structural-funcționale ale educației nonformale &icirc;n &icirc;nvățăm&acirc;ntul general</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>