Articolul precedent |
Articolul urmator |
294 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-18 17:50 |
SM ISO690:2012 ANDRIEŞ, Vasile. Aspecte structural-funcționale ale educației nonformale în învățământul general. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități, 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2021, pp. 383-387. ISBN 978-9975-56-952-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021 | |||||||
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități" Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021 | |||||||
|
|||||||
Pag. 383-387 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
This article aims to analyze the situation of non-formal education in general education, operating with quantitative data. In this regard, questionnaires were applied to teachers, identifying how they generally appreciate the role of extracurricular / out-of-school activities; how they personally intervene and involve students; profiles of these activities; the skills and competencies acquired by the students... A set of questions focused on the pandemic situation, highlighting the ways of non-formal online learning, but also the difficulties faced by teachers. |
|||||||
|