Aspecte structural-funcționale ale educației nonformale în învățământul general
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
124 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-07-24 20:08
SM ISO690:2012
ANDRIEŞ, Vasile. Aspecte structural-funcționale ale educației nonformale în învățământul general. In: Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități. 10 decembrie 2021, Chisinau. Chişinău: tipografia „Print Caro”, 2021, pp. 383-387. ISBN 978-9975-56-952-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități 2021
Conferința "Institutul de Ştiințe ale Educației: ascensiune, performanțe, personalități"
Chisinau, Moldova, 10 decembrie 2021

Aspecte structural-funcționale ale educației nonformale în învățământul general


Pag. 383-387

Andrieş Vasile
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Proiect:
20.80009.0807.23 Cadrul conceptual, metodologic și managerial al educației non-formale în Republica Moldova
 
Disponibil în IBN: 8 februarie 2022


Rezumat

This article aims to analyze the situation of non-formal education in general education, operating with quantitative data. In this regard, questionnaires were applied to teachers, identifying how they generally appreciate the role of extracurricular / out-of-school activities; how they personally intervene and involve students; profiles of these activities; the skills and competencies acquired by the students... A set of questions focused on the pandemic situation, highlighting the ways of non-formal online learning, but also the difficulties faced by teachers.