Dezvoltarea profesională a cadrelor didactice: perspective tradiţionale şi axiologice
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
267 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-31 12:44
SM ISO690:2012
VICOL, Nelu, VOLOH, Lilia. Dezvoltarea profesională a cadrelor didactice: perspective tradiţionale şi axiologice. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 48-56. ISBN 978-9975-132-45-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar"
Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015

Dezvoltarea profesională a cadrelor didactice: perspective tradiţionale şi axiologice


Pag. 48-56

Vicol Nelu1, Voloh Lilia2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Colegiul de Ecologie, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 februarie 2022


Rezumat

Le texte reléve l’idée que le professeur doit être aidé par la société, ainci que par le système éducationnel afin que celui developpe une meilleure compréhension de la responsabilité et de la liberté professionnelle qu’il a pour engager chaque élève dans en processus d’apprantissage avec une signification personnelle. Ces reflexions converguent dans les aspects de la paradigme de la psychologie humaine et des principes d’éducation humaine et axiologique. Ici, le côté affectif de l’éducation juoe un rôle essentiel, qui est aussi important que celui-ci du côté cognitif.