Articolul precedent |
Articolul urmator |
267 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-31 12:44 |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu, VOLOH, Lilia. Dezvoltarea profesională a cadrelor didactice: perspective tradiţionale şi axiologice. In: Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar: Materialele conferinţei ştiinţifice internaţionale consacrată aniversării a 55-a de la fondarea Facultății de Științe ale Educației, Psihologie și Arte, 29 octombrie 2015, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, pp. 48-56. ISBN 978-9975-132-45-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar 2015 | ||||||
Conferința "Tradiţii şi valori în formarea profesională a cadrelor didactice în învăţămîntul preşcolar şi primar" Bălți, Moldova, 29 octombrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 48-56 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Le texte reléve l’idée que le professeur doit être aidé par la société, ainci que par le système éducationnel afin que celui developpe une meilleure compréhension de la responsabilité et de la liberté professionnelle qu’il a pour engager chaque élève dans en processus d’apprantissage avec une signification personnelle. Ces reflexions converguent dans les aspects de la paradigme de la psychologie humaine et des principes d’éducation humaine et axiologique. Ici, le côté affectif de l’éducation juoe un rôle essentiel, qui est aussi important que celui-ci du côté cognitif. |
||||||
|