Moduri în care predarea online trebuie să fie diferită față de predarea față în față
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
468 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-17 11:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:37.018.44 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3908)
SM ISO690:2012
SAVU, Daniela, VLAD, Ramona. Moduri în care predarea online trebuie să fie diferită față de predarea față în față. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 93-98. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.2, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Moduri în care predarea online trebuie să fie diferită față de predarea față în față

CZU: 37.016:37.018.44

Pag. 93-98

Savu Daniela, Vlad Ramona
 
Școala Gimnazială „Ovid Densusianu”, loc. Făgăraș
 
 
Disponibil în IBN: 31 ianuarie 2022


Rezumat

Societatea în continuă transformare impune atât profesorilor, cât şi elevilor necesitatea de a se adapta noilor condiții din educație. Este evidentă necesitatea de a deveni flexibili în condiţiile actuale de pandemie ce ne-au separat de copii şi doar o interfaţă ne ţine conectaţi cu ei. Profesorul trebuie să găsească noi mecanisme şi metodologii didactice pentru a-i ține treaz interesul de a face carte şi de a-i face să conștientizeze ce învaţă. Nu renunțăm complet de metodele tradiţionale, nu aruncăm zeci de ani de ABAC sau ALFABET la coşul de gunoi. Nu putem şterge totul cu buretele, dar putem avea capacitatea şi putem revoluţiona şi modul în care abordăm lecţia, pentru a o aduce la contemporaneitate.

The continuous changes in our society determine teachers’ and students’ adaptability to the new educational conditions. The necessity to become flexible is obvious. Teachers had been separated from students and there is only an interface to which they are connected to them. Thus, teachers must find new methods and methodologies in order to maintain students interest into the learning process. The traditional methods must not be left aside. Teachers may develop and evolve their lessons approach to an up-to-date society.

Cuvinte-cheie
educaţie, flexibilitate, adaptare, conectare, contemporaneitate,

education, flexibility, adaptation, Connection, up-to-date society