Articolul precedent |
Articolul urmator |
468 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-17 11:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:37.018.44 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3908) |
SM ISO690:2012 SAVU, Daniela, VLAD, Ramona. Moduri în care predarea online trebuie să fie diferită față de predarea față în față. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 93-98. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:37.018.44 | ||||||
Pag. 93-98 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Societatea în continuă transformare impune atât profesorilor, cât şi elevilor necesitatea de a se adapta noilor condiții din educație. Este evidentă necesitatea de a deveni flexibili în condiţiile actuale de pandemie ce ne-au separat de copii şi doar o interfaţă ne ţine conectaţi cu ei. Profesorul trebuie să găsească noi mecanisme şi metodologii didactice pentru a-i ține treaz interesul de a face carte şi de a-i face să conștientizeze ce învaţă. Nu renunțăm complet de metodele tradiţionale, nu aruncăm zeci de ani de ABAC sau ALFABET la coşul de gunoi. Nu putem şterge totul cu buretele, dar putem avea capacitatea şi putem revoluţiona şi modul în care abordăm lecţia, pentru a o aduce la contemporaneitate. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, flexibilitate, adaptare, conectare, contemporaneitate, education, flexibility, adaptation, Connection, up-to-date society |
||||||
|