European direction of the secondary education development in Ukraine
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
425 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-25 21:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.4/.5.091(477) (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985)
SM ISO690:2012
LOKSHYNA, Olena. European direction of the secondary education development in Ukraine. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 4(72), pp. 12-16. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.02
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(72) / 2021 / ISSN 1811-5470

European direction of the secondary education development in Ukraine

Direcţia europeană a dezvoltării învăţământului secundar în Ucraina

DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.02
CZU: 373.4/.5.091(477)

Pag. 12-16

Lokshyna Olena
 
National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine
 
Disponibil în IBN: 31 ianuarie 2022


Rezumat

Articolul abordează analiza integrării europene a învăţământului secundar din Ucraina. În baza analizei documentelor strategice ale UE în domeniul educaţiei și a legislaţiei învăţământului secundar din Ucraina, autorul remarcă faptulă că dezvoltarea acestuia este sincronizată cu orientările europene.Se argumentează că integrarea europeană a învăţământului secundar din Ucraina este fundamentată prin lege. Sarcina la etapa actuală este de a dezvolta algoritmi și instrumente pentru implementarea reformelor inovative, precum și monitorizarea succeselor și provocărilor.

The article is devoted to the analysis of the European integration of secondary education in Ukraine. Based on the analysis of the EU education strategic documents and the secondary education legislation of Ukraine, the author concludes that its development is synchronized with the European benchmarks. The author emphasizes that the European integration of the secondary education in Ukraine is enshrined in law. The task at the present stage is to develop algorithms and tools for implementation of the reform innovations and as well as monitoring the successes and challenges.

Cuvinte-cheie
învăţământ secundar, Ucraina, legislaţie, integrare europeană, reforme,

secondary education, Ukraine, legislation, European integration, reforms