Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
425 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 21:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.4/.5.091(477) (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (1985) |
SM ISO690:2012 LOKSHYNA, Olena. European direction of the secondary education development in Ukraine. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 4(72), pp. 12-16. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.02 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||
Numărul 4(72) / 2021 / ISSN 1811-5470 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.4.02 | |||||
CZU: 373.4/.5.091(477) | |||||
Pag. 12-16 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul abordează analiza integrării europene a învăţământului secundar din Ucraina. În baza analizei documentelor strategice ale UE în domeniul educaţiei și a legislaţiei învăţământului secundar din Ucraina, autorul remarcă faptulă că dezvoltarea acestuia este sincronizată cu orientările europene.Se argumentează că integrarea europeană a învăţământului secundar din Ucraina este fundamentată prin lege. Sarcina la etapa actuală este de a dezvolta algoritmi și instrumente pentru implementarea reformelor inovative, precum și monitorizarea succeselor și provocărilor. |
|||||
Cuvinte-cheie învăţământ secundar, Ucraina, legislaţie, integrare europeană, reforme, secondary education, Ukraine, legislation, European integration, reforms |
|||||
|