Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
337 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 21:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2 (838) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2013) |
SM ISO690:2012 GOLUBIŢCHI, Silvia, POSTICA, Larisa. Semnificația educației tradiționale la vârsta preșcolară. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 4(26), pp. 135-142. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.135-142 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(26) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.135-142 | ||||||
CZU: 373.2 | ||||||
Pag. 135-142 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația reprezintă un factor-cheie în formarea generațiilor, în funcție de particularitățile fiecăruia, dar și, în funcție de dinamica socială, de mobilitatea educaților prin integrarea acestora în societate. Prin educație copilul pătrunde în cultură, și anume, în cultura națională. Educația tradițională se referă la acele obiceiuri străvechi pe care membrii societății le utilizau în mod tradițional în diverse activități. Nu există societate fără tradiții și obiceiuri. Tradițiile prin funcțiile promovate evidențiază valorile sprirituale ale unui popor. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, educaţie tradiţională, tradiţii, funcții ale tradițiilor, caracteristicile educației tradiționale, education, traditional education, traditions, functions of traditions, characteristics of traditional education |
||||||
|