Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
305 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-05-17 09:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.39+519.677 (1) |
Educație (14210) |
Matematică computațională. Analiză numerică. Programarea calculatoarelor (123) |
SM ISO690:2012 BRĂDULEAC, Iraida. Rezolvarea problemelor cu ajutorul ecuațiilor și inecuațiilor. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 4(26), pp. 95-100. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.95-100 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(26) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.95-100 | ||||||
CZU: 371.39+519.677 | ||||||
Pag. 95-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Rezolvarea problemelor reprezintă o activitate de înțelegere, cu un caracter extrem de înalt de analiză și sinteză. Activitatea de rezolvare a problemelor de matematică școlară constituie un cadru optim pentru cultivarea creativității, în special pentru dezvoltarea gândirii logice. În momentul rezolvării problemelor matematice elevul utilizează toate capacitățile sale intelectuale, disponibilitățile psihice, punând accent pe inteligență. |
||||||
Cuvinte-cheie problemă, rezolvarea problemelor, analiză, sinteză, creativitate, gândire logică, inteligenţă, problem, problem solving, Analysis, synthesis, creativity, logical thinking, intelligence |
||||||
|