Active learning teaching methods for courses in financial management: case study
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
519 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 17:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:371.21+373.1 (1)
Educație (14269)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2011)
SM ISO690:2012
BUŞMACHIU, Eugenia, SAUNDERS, Kent T.. Active learning teaching methods for courses in financial management: case study. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 4(26), pp. 64-72. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.64-72
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 4(26) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Active learning teaching methods for courses in financial management: case study

Metode active de predare-învățare pentru cursurile de management financiar: studiu de caz

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.64-72
CZU: 371.3:371.21+373.1
JEL: A20, F10, G31.

Pag. 64-72

Buşmachiu Eugenia1, Saunders Kent T.2
 
1 Academy of Economic Studies of Moldova,
2 College of Business, Anderson University
 
 
Disponibil în IBN: 26 ianuarie 2022


Rezumat

The use of case studies is an active learning teaching method that enables students to apply and analyze course material. The focus of the described case is cash flow estimation for a new project, capital budgeting decision. The case is designed to specifically consider the effects of changing exchange rates and determine ways to mitigate exchange rate risk. This case study includes discussion questions related to objectionable business activity, weighted average cost of capital, cash flow estimation, net present value calculation, exchange rate risk, and sensitivity analysis. This case is appropriate for both undergraduate and graduate courses in financial management. Additionally, this case can be used in courses in entrepreneurial finance.

Utilizarea studiilor de caz reprezintă o metodă de predare-învățare activă care permite studenților să aplice și să analizeze materialul de curs. În studiul de caz descris, accentul se pune pe estimarea fluxului de numerar pentru un nou proiect, decizia de bugetare a capitalului. Cazul este conceput în mod specific pentru a lua în considerare efectele modificării cursurilor de schimb și pentru a determina modalități de atenuare a riscului cursului de schimb. Acest studiu de caz include întrebări de discuție legate de activitatea comercială inacceptabilă, costul mediu ponderat al capitalului, estimarea fluxului de numerar, calculul valorii actuale nete, riscul cursului de schimb și analiza de sensibilitate. Cazul este potrivit atât pentru cursurile de licență, cât și pentru cursurile de master în management financiar. În plus, acest caz poate fi implementat la cursurile de finanțare antreprenorială.

Cuvinte-cheie
teaching method, active learning, case study, critical incident, wine industry, cash flow estimation, capital budgeting, sensitivity analysis, Moldova,

metodă de predare, învăţare activă, studiu de caz, incident critic, industria vinului, estimarea fluxului de numerar, bugetarea capitalului, analiza de sensibilitate, Moldova