Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
384 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-21 15:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372:54+001.2:37.091 (1) |
Educație (14220) |
Chimie. Cristalografie. Mineralogie (2025) |
Știință și cunoștințe în general. Organizarea muncii intelectuale (1388) |
Organizarea instruirii (530) |
SM ISO690:2012 COROPCEANU, Eduard, GODOROJA, Rita. Evoluția curriculumului la chimie pentru învățământul general din perspectiva formării culturii cercetării elevilor. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2021, nr. 4(26), pp. 45-53. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.45-53 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 4(26) / 2021 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v26i4.45-53 | ||||||
CZU: 372:54+001.2:37.091 | ||||||
Pag. 45-53 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Procesul educațional este orientat spre necesitățile pieței muncii în perspectivă și formarea unor competențe valoroase pentru asigurarea unei activități armonioase a personalității în societate. Curriculumul la chimie a evoluat în ultimele trei decenii în concordanță cu tendințele europene și realitățile locale. Se observă o plasare a accentului de la cunoașterea acumulată pe cale informativă spre formarea competențelor de dezvoltare independentă a orizontului cunoașterii. Această metodologie de dezvoltare autonomă și motivată a personalității pe parcursul întregii vieți se bazează pe instruire prin cercetare, aplicare practică a achizițiilor cognitive, inter- și trans- disciplinaritate, inovație, transfer tehnologic și antreprenoriat inovativ. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, chimie, evoluţie, interdisciplinaritate, inovaţie, cultura cercetării, curriculum, Chemistry, evolution, interdisciplinarity, innovation, research culture |
||||||
|