Articolul precedent |
Articolul urmator |
331 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-20 10:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016 (1401) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
SM ISO690:2012 BOTNARI, Valentina. Inconformism ori conformism în predarea modernă? In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.1, pp. 29-32. ISBN ISBN 978-9975-76-372-1 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.1, 2021 |
|||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | |||||
|
|||||
CZU: 37.016 | |||||
Pag. 29-32 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În articol se aduce in calitate de punct de plecare viziunile multor formabili moderni cu privire la fenomenul predării, delimitându-se, în acest sens, două categorii de pedagogi: conformiștii care își raliază activitatea de predare, la oferte „ieftine”, uneori chiar eronate și altă categorie - nonconformiștii sau autodeclarații inovatori, care elaborează algoritmi de acțiune în predare fără să respecte postulatele normativității pedagogice. Articolul conține caracteristicile finalităților învățării moderne și reieșind din acestea scoate în evidență particularitățile predării moderne, având drept reper fundamental prevederile paradigmei socio-constructiviste și interactive. |
|||||
Cuvinte-cheie conformism, nonconformism, predare, învăţare, paradigmă socio-constructivistă și interactivă., conformism, nonconformism, teaching, learning, socio-constructivist and interactive paradigm |
|||||
|