Implementarea TIC la limba și literatura română în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
397 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-16 21:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811/821.135.1+004 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3883)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2085)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156)
SM ISO690:2012
GOLUBIŢCHI, Silvia, OBOROCEANU, Viorica. Implementarea TIC la limba și literatura română în clasele primare. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.2, pp. 116-121. ISBN 978-9975-76-370-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii
Ediția 1, vol.2, 2021
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii"
Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021

Implementarea TIC la limba și literatura română în clasele primare

CZU: 37.016:811/821.135.1+004

Pag. 116-121

Golubiţchi Silvia, Oboroceanu Viorica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 10 ianuarie 2022


Rezumat

Internetul reprezintă sursă-resursă de informații și de învățare dirijată și, în același timp, un excepțional suport în activitățile de predare – învățare – evaluare, prin accesul la informație, actualizarea informațiilor în timp real și exersarea capacităților comunicative. Softurile educaționale implementate în cadrul lecțiilor de limbă și literatură română sunt emoționante, implică un material ilustrat amplu, admite utilizarea acompaniamentelor audio și video, oferă posibilități de explorare euristică a realității, a creșterii motivației, a nivelului de efort, încurajând interactivitatea între colegi, stimulează interesul de cunoaștere, motivează activitatea de lectură şi de interpretare a textelor literare, amplifică formarea atitudinilor interpretative.

The Internet is a source-resource of information and guided learning and, at the same time, an exceptional support in teaching-learning-assessment activities, through access to information, updating information in real time and exercising communication skills. The educational software implemented in the Romanian language and literature lessons is emotional, involves a wide illustrated material, admits the use of audio and video accompaniments, offers possibilities for heuristic exploration of reality, increased motivation, level of effort, encouraging interactivity between colleagues, stimulates the interest of knowledge, motivates the activity of reading and interpreting literary texts, amplifies the formation of interpretive attitudes.

Cuvinte-cheie
atitudine, text literar, softuri educaționale, TIC,

attitude, literary text, educational software, ICT