Articolul precedent |
Articolul urmator |
397 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-16 21:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811/821.135.1+004 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3883) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2085) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 GOLUBIŢCHI, Silvia, OBOROCEANU, Viorica. Implementarea TIC la limba și literatura română în clasele primare. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.2, pp. 116-121. ISBN 978-9975-76-370-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811/821.135.1+004 | ||||||
Pag. 116-121 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Internetul reprezintă sursă-resursă de informații și de învățare dirijată și, în același timp, un excepțional suport în activitățile de predare – învățare – evaluare, prin accesul la informație, actualizarea informațiilor în timp real și exersarea capacităților comunicative. Softurile educaționale implementate în cadrul lecțiilor de limbă și literatură română sunt emoționante, implică un material ilustrat amplu, admite utilizarea acompaniamentelor audio și video, oferă posibilități de explorare euristică a realității, a creșterii motivației, a nivelului de efort, încurajând interactivitatea între colegi, stimulează interesul de cunoaștere, motivează activitatea de lectură şi de interpretare a textelor literare, amplifică formarea atitudinilor interpretative. |
||||||
Cuvinte-cheie atitudine, text literar, softuri educaționale, TIC, attitude, literary text, educational software, ICT |
||||||
|