Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
664 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-08 11:31 |
SM ISO690:2012 PREDA, Vasile. Valenţele formative şi compensatorii ale accesului persoanelor cu deficienţe vizuale la operele de artă din muzee . In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2009, nr. 16, pp. 1-23. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 16 / 2009 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
Pag. 1-23 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article discusses theoretical problems the necessity efficiently and quality vocational orientation of the blind and visually impaired, importance‟s therapeutic and educational of the services organized in artistic museum and in other cultural institute. |
||||||
|