Perspectiva diagnostică (argumente şi contraargumente) asupra tulburării identităţii de gen la vârsta copilăriei şi adolescenţei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1045 146
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-20 18:28
SM ISO690:2012
ANGHEL, Rodica. Perspectiva diagnostică (argumente şi contraargumente) asupra tulburării identităţii de gen la vârsta copilăriei şi adolescenţei. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2009, nr. 16, pp. 75-78. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 16 / 2009 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Perspectiva diagnostică (argumente şi contraargumente) asupra tulburării identităţii de gen la vârsta copilăriei şi adolescenţei

Pag. 75-78

Anghel Rodica
 
Universitatea „Dunarea de Jos”, Galați
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2013


Rezumat

Gender identity disorder of childhood and adolescence was introduced into DSM-III at the same time that the disorder of homosexuality was removed. Research has indicated that the validity of the diagnosis of gender identity disorder is far from clear and that the requirement for children and adolescents is to conform to traditional gender and heterosexual norms.