Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1081 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 22:17 |
SM ISO690:2012 OLĂRESCU, Valentina. Disabilităţile de învăţare: perspective istorice în SUA. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2009, nr. 16, pp. 49-60. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 16 / 2009 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
Pag. 49-60 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article talks about the stages of evolving attitude of the U.S. government and specialists,for the category of people with disabilities / learning difficulties, addressed problems and differences of opinion / obstacles encountered and to familiarize the reader interested. |
||||||
|