Disabilităţile de învăţare: perspective istorice în SUA
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1081 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 22:17
SM ISO690:2012
OLĂRESCU, Valentina. Disabilităţile de învăţare: perspective istorice în SUA. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2009, nr. 16, pp. 49-60. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 16 / 2009 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Disabilităţile de învăţare: perspective istorice în SUA

Pag. 49-60

Olărescu Valentina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013


Rezumat

This article talks about the stages of evolving attitude of the U.S. government and specialists,for the category of people with disabilities / learning difficulties, addressed problems and differences of opinion / obstacles encountered and to familiarize the reader interested.