Relevanța consilierii psihopedagogice în activitatea educativă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
310 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 22:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.922.7 (88)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3895)
Psihologie (3365)
SM ISO690:2012
FRUJINĂ, Ioana Georgiana, RUSU, Elena. Relevanța consilierii psihopedagogice în activitatea educativă. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.2, pp. 30-32. ISBN 978-9975-76-370-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii
Ediția 1, vol.2, 2021
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii"
Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021

Relevanța consilierii psihopedagogice în activitatea educativă

CZU: 37.015.3+159.922.7

Pag. 30-32

Frujină Ioana Georgiana, Rusu Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2022


Rezumat

Consilierea psihopedagogică reprezintă una din modalităţile esenţiale prin care şcoala devine un proces formativ, centrat pe elev, capabilă să valorizeze tipuri diverse de elevi şi abilităţile lor, să răspundă nevoilor comunităţii şi să educe persoane competente pentru viaţa socială şi profesională.

Psycho-pedagogical counseling is one of the essential ways in which the school becomes a formative process, focused on the student, able to value various types of students and their abilities, to meet the needs of the community and to educate competent people for social and professional life.

Cuvinte-cheie
consiliere psihopedagogică, şcoală, cadre didactice, elevi, activitate educaţională,

psycho-pedagogical counseling, school, teachers, students, educational activity