Articolul precedent |
Articolul urmator |
310 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-26 22:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (88) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3895) |
Psihologie (3365) |
SM ISO690:2012 FRUJINĂ, Ioana Georgiana, RUSU, Elena. Relevanța consilierii psihopedagogice în activitatea educativă. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.2, pp. 30-32. ISBN 978-9975-76-370-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 30-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Consilierea psihopedagogică reprezintă una din modalităţile esenţiale prin care şcoala devine un proces formativ, centrat pe elev, capabilă să valorizeze tipuri diverse de elevi şi abilităţile lor, să răspundă nevoilor comunităţii şi să educe persoane competente pentru viaţa socială şi profesională. |
||||||
Cuvinte-cheie consiliere psihopedagogică, şcoală, cadre didactice, elevi, activitate educaţională, psycho-pedagogical counseling, school, teachers, students, educational activity |
||||||
|