Metode de cercetare întrebuințate în predarea geografiei
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
557 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 10:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:91+001.891.3 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (431)
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1145)
SM ISO690:2012
DRĂGULEASA , Ionuț-Adrian, BĂNUȚ, Maria Mădălina. Metode de cercetare întrebuințate în predarea geografiei. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.1, pp. 81-87. ISBN 978-9975-76-369-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii
Ediția 1, vol.1, 2021
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii"
Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021

Metode de cercetare întrebuințate în predarea geografiei

CZU: 37.016:91+001.891.3

Pag. 81-87

Drăguleasa Ionuț-Adrian1, Bănuț Maria Mădălina2
 
1 Universitatea din Craiova,
2 Școala Gimnazială, Nr. 1, Mârșani, județul Dolj
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2022


Rezumat

Metodele geografice au un caracter dinamic, se diferențiază prin flexibilitate, deschiderea la reînnoire, preocuparea de racordare la noile cerințe actuale din sistemul de învățământ; astfel, metodele geografice pot avea un caracter multicultural. Toate metodele utilizate în cercetarea fenomenelor geografice pot şi trebuie să fie utilizate în procesul didactic, bineînţeles adaptate la particularităţile psiho-pedagogice ale elevilor în funcție de cunoștințe dobândite în timpul orelor. Prin urmare, didactica geografiei studiază procesul de învățământ ca proces de cunoaștere și formare, formele de organizare și desfășurare a procesului de învățământ, principiile activității instructiv-educative de predare-învățare și evaluare a elevilor.

Geographical methods have a dynamic character, they are differentiated by flexibility, openness to renewal, the concert to connect to the new current requirements of the education system; thus, geographical methods can have a multicultural character. All the methods used in the research of geographical phenomena can and must be in the didactic process, of course adapted to the psycho-pedagogical particularities of the students according to the knowledge acquired during the classes. Therefore, the didactics of geography studies the educational process as a process of knowledge and training, the forms of organization and development of the educational process, the principles of the instructive-educational activity of teaching-learning and evaluation of students.

Cuvinte-cheie
metode geografice, predare-învăţare, metodică, cercetare,

geographical methods, teaching-learning, methodology, research