Articolul precedent |
Articolul urmator |
557 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 10:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:91+001.891.3 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (431) |
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1145) |
SM ISO690:2012 DRĂGULEASA , Ionuț-Adrian, BĂNUȚ, Maria Mădălina. Metode de cercetare întrebuințate în predarea geografiei. In: Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii, 30-31 octombrie 2021, Chişinău. Chişinău: Tipografia UST, 2021, Ediția 1, vol.1, pp. 81-87. ISBN 978-9975-76-369-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii Ediția 1, vol.1, 2021 |
||||||
Conferința "Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii" Chişinău, Moldova, 30-31 octombrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:91+001.891.3 | ||||||
Pag. 81-87 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Metodele geografice au un caracter dinamic, se diferențiază prin flexibilitate, deschiderea la reînnoire, preocuparea de racordare la noile cerințe actuale din sistemul de învățământ; astfel, metodele geografice pot avea un caracter multicultural. Toate metodele utilizate în cercetarea fenomenelor geografice pot şi trebuie să fie utilizate în procesul didactic, bineînţeles adaptate la particularităţile psiho-pedagogice ale elevilor în funcție de cunoștințe dobândite în timpul orelor. Prin urmare, didactica geografiei studiază procesul de învățământ ca proces de cunoaștere și formare, formele de organizare și desfășurare a procesului de învățământ, principiile activității instructiv-educative de predare-învățare și evaluare a elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie metode geografice, predare-învăţare, metodică, cercetare, geographical methods, teaching-learning, methodology, research |
||||||
|