Recunoașterea veniturilor în cadrul campaniilor de fidelizare a clienților prin prisma IFRS15 “Venituri din contractele cu clienții”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
333 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-08 11:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
657.442:(658.89+658.82)006.44:657.375.1 (1)
Contabilitate (940)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (88)
SM ISO690:2012
GRAUR, Anatol, BUGAN, Corneliu, HAREA, Ruslan. Recunoașterea veniturilor în cadrul campaniilor de fidelizare a clienților prin prisma IFRS15 “Venituri din contractele cu clienții”. In: Contabilitatea : şi auditul în condiţiile globalizării: realităţi şi perspective de dezvoltare, Ed. 7, 19-20 aprilie 2018, Chişinău. Chişinău: "Print-Caro" SRL, 2018, Ediția 7, pp. 108-113. ISBN 978-9975-127-59-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Contabilitatea
Ediția 7, 2018
Conferința "Contabilitatea şi auditul în condiţiile globalizării: realităţi şi perspective de dezvoltare"
7, Chişinău, Moldova, 19-20 aprilie 2018

Recunoașterea veniturilor în cadrul campaniilor de fidelizare a clienților prin prisma IFRS15 “Venituri din contractele cu clienții”

CZU: 657.442:(658.89+658.82)006.44:657.375.1

Pag. 108-113

Graur Anatol, Bugan Corneliu, Harea Ruslan
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2022


Rezumat

This article is dedicated to a detailed analysis of the existing international accounting practice of loyalty programs, considering the IFRS 15 "Revenue from contracts with customers". The author offer a detailed analysis of revenue accounting in line with the adopted IFRS 15 standard. A special place is dedicated to how revenue is recognized in loyalty programs, there are some practical situations of revenue accounting. Examples of accounting for loyalty programs are presented and ways of solving emerging problems are suggested.

Cuvinte-cheie
fidelity, loyalty, gift points, performance obligation, material right, Customers, IFRS, reporting, accounting