Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
466 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-15 10:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942 (512) |
Psihologie (3396) |
SM ISO690:2012 TERZI-BARBAROȘIE, Daniela. Reziliența emoţională: lux, moft sau necesitate? In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 6(139), pp. 33-39. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5806195 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(139) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5806195 | ||||||
CZU: 159.942 | ||||||
Pag. 33-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În ultimii ani, interesul pentru reziliența emoțională este în continuă creştere printre cercetătorii din diferite domenii, pentru că implicațiile acesteia sunt majore pentru buna funcționare a indivizilor în toate aspectele vieţii, iar perioada pandemică a scos în evidenţă faptul că persoanele cu un nivel mai ridicat al rezilienței emoționale s-au adaptat mai bine la ea. Așadar, reziliența își are beneficiile atât pentru viața de zi cu zi, cât și, ocazional, pentru catastrofe majore. Creşterea și menținerea rezilienței ar trebui inclusă în abordările educaţionale contemporane. În articol sunt trecute în revistă teoriile importante privind reziliența emoțională, se prezintă recomandări pentru sporirea rezilienței, precum și sugestii privind lucrul cu copiii. |
||||||
Cuvinte-cheie reziliență emoțională, mecanisme de adaptare, competențe psihosociale, conştiinţa de sine, relaţii interpersonale, bunăstare emoţională, emotional resilience, coping mechanism, psychosocial competences, Self-awareness, interpersonal relationships, wellbeing |
||||||
|