Reziliența emoţională: lux, moft sau necesitate?
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
466 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-15 10:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942 (512)
Psihologie (3396)
SM ISO690:2012
TERZI-BARBAROȘIE, Daniela. Reziliența emoţională: lux, moft sau necesitate? In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 6(139), pp. 33-39. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5806195
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 6(139) / 2021 / ISSN 1810-6455

Reziliența emoţională: lux, moft sau necesitate?

Emotional Resilience: Luxury, Whim, or Necessity?

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5806195
CZU: 159.942

Pag. 33-39

Terzi-Barbaroșie Daniela
 
Centrul psihologic Sinesis
 
 
Disponibil în IBN: 30 decembrie 2021


Rezumat

În ultimii ani, interesul pentru reziliența emoțională este în continuă creştere printre cercetătorii din diferite domenii, pentru că implicațiile acesteia sunt majore pentru buna funcționare a indivizilor în toate aspectele vieţii, iar perioada pandemică a scos în evidenţă faptul că persoanele cu un nivel mai ridicat al rezilienței emoționale s-au adaptat mai bine la ea. Așadar, reziliența își are beneficiile atât pentru viața de zi cu zi, cât și, ocazional, pentru catastrofe majore. Creşterea și menținerea rezilienței ar trebui inclusă în abordările educaţionale contemporane. În articol sunt trecute în revistă teoriile importante privind reziliența emoțională, se prezintă recomandări pentru sporirea rezilienței, precum și sugestii privind lucrul cu copiii.

In recent years, the subject of emotional resilience has been of particular concern of researchers from various fields, and the pandemic period has highlighted the fact that people with a higher level of emotional resilience have coped better with it. So resilience has its benefits for everyday life, as well as for rare major adversities and catastrophes. The article explains the topic of emotional resilience with its consequences and main theories with regard to it. The author presents key points in building emotional resilience (also in children) and some examples of possible classroom activities

Cuvinte-cheie
reziliență emoțională, mecanisme de adaptare, competențe psihosociale, conştiinţa de sine, relaţii interpersonale, bunăstare emoţională,

emotional resilience, coping mechanism, psychosocial competences, Self-awareness, interpersonal relationships, wellbeing