Aplicarea principiilor didactice la lecțiile de limbă și literatură română
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
348 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 08:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:[811.135.1+821.135.1.0] (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920)
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456)
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087)
SM ISO690:2012
LAȘCU, Cristina. Aplicarea principiilor didactice la lecțiile de limbă și literatură română. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 6(139), pp. 18-21. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5806154
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 6(139) / 2021 / ISSN 1810-6455

Aplicarea principiilor didactice la lecțiile de limbă și literatură română

Applying Teaching Principles in Romanian Language and Literature Lessons

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5806154
CZU: 37.016:[811.135.1+821.135.1.0]

Pag. 18-21

Lașcu Cristina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 decembrie 2021


Rezumat

În scopul realizării obiectivelor pedagogice, la baza organizării şi conducerii activităţii de predare-învăţare stau principiile didactice – sisteme de norme cu caracter general, care au un rol deosebit în proiectarea strategiilor şi a situaţiilor de instruire. Principiile didactice generale pot fi aplicate la orice tip de activitate instructiv-educativă, inclusiv la lecțiile de limba și literatura română. Aplicarea principiilor didactice este o condiţie a eficienţei procesului de predare-învăţare-evaluare.

In order to achieve the set pedagogical objectives, the organization and management of the teaching-learning activities is based on didactic principles – general normative systems with a special role in the design of strategies and learning situations. The general didactic principles may be applied to any type of instructive-educational activity, including Romanian Language and Literature lessons. The application of teaching principles is a condition of the efficiency of the teaching-learningassessment process.

Cuvinte-cheie
proces de învățământ, principii didactice, caracteristici, aplicare,

educational process, didactic principles, characteristics, application