Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
348 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 08:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:[811.135.1+821.135.1.0] (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
Limbi romanice balcanice (Limba română) (1456) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087) |
SM ISO690:2012 LAȘCU, Cristina. Aplicarea principiilor didactice la lecțiile de limbă și literatură română. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2021, nr. 6(139), pp. 18-21. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.5806154 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 6(139) / 2021 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.5806154 | ||||||
CZU: 37.016:[811.135.1+821.135.1.0] | ||||||
Pag. 18-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În scopul realizării obiectivelor pedagogice, la baza organizării şi conducerii activităţii de predare-învăţare stau principiile didactice – sisteme de norme cu caracter general, care au un rol deosebit în proiectarea strategiilor şi a situaţiilor de instruire. Principiile didactice generale pot fi aplicate la orice tip de activitate instructiv-educativă, inclusiv la lecțiile de limba și literatura română. Aplicarea principiilor didactice este o condiţie a eficienţei procesului de predare-învăţare-evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie proces de învățământ, principii didactice, caracteristici, aplicare, educational process, didactic principles, characteristics, application |
||||||
|